lördag 16 oktober 2021

Mina Idol-topp-fem

 




Fredagkvällar. Ungefär vad jag orkar engagera mig i på en fredagkväll. Slötitta på Idol. Här är mina topp fem favoriter. Birkin för hans röst (och kanske kanske för att han är väldigt lik en av sonens kompisar...) Erik Elias för hans underbart egna utstrålning och Emma likaså. Annika och Jacqline för deras röster. 

Men jag är svag för lite "udda" personligheter - udda i den positiva bemärkelsen att man vågar gå sin egen väg och inte vara exakt som alla andra - så Erik Elias klappar mitt hjärta extra mycket för. Och Birkin får mitt mammahjärta att klappa lite extra. 💙💙

Ska bara försöka fortsätta hålla mig vaken på fredagskvällarna så jag kan följa min idoler...


1 kommentar:

Viktória Peričková sa...

Den som läser detta vittnesbörd idag borde fira med mig och min familj eftersom allt började som ett skämt för vissa människor sa att det var omöjligt. Mitt namn är Bengt Mårtensson och jag är från Henån, Sverige men jag flyttar till Chicago USA med min fru. Jag är lyckligt gift med två barn och en härlig fru. Något hemskt hände min familj, när jag förlorade mitt jobb och min fru lämnade mitt hus eftersom jag inte kunde ta hand om mig själv och familjens behov. av henne och mina barn just nu. Jag lyckades i nio år, ingen fru kunde hjälpa mig att ta hand om barnen. jag försöker skicka ett testmeddelande till min fru men hon blockerar mig från att prata med henne, jag försöker prata med hennes vän och hennes familjemedlemmar men vet fortfarande att en kan hjälpa mig och jag har skickat in ansökan senare till så många företag men ändå gjorde de det ring mig inte, förrän en trogen dag kom som jag aldrig kommer att glömma i mitt liv. när jag träffade en gammal vän till mig som jag förklarade alla mina svårigheter för och han berättade om en fantastisk man som hjälpte honom att få ett bra jobb i coca cola company och han berättade att han är en trollkaster men jag är en person som aldrig tror på stavning men jag bestämde mig för att prova honom och Drigbinovia instruerade mig och visade mig vad jag skulle göra under dessa sju dagar av lunchen. Jag följer alla instruktioner och gör vad han bad mig att göra bra. Drigbinovia se till att allt gick bra och min fru skulle se mig igen efter Drigbonovia underbara arbete. Min fru ringde mig med ett okänt nummer och bad om ursäkt och hon berättade att hon verkligen saknar mig och våra barn och min fru återvänder hem. Och efter två dagar ringde ett företag som jag har skickat mitt uppskattningsbrev till, nu är jag chef för paragon -företag i USA. Jag råder dig om du har några problem skicka ett meddelande till det här e -postmeddelandet: doctorigbinovia93@gmail.com eller WhatsApp honom på +12162022709 så får du det bästa resultatet. Ta saker för givet och det kommer att tas från dig. Jag önskar dig det bästa.