fredag 16 augusti 2019

Bättre förr...





Som jag tidigare berättat här tillhör jag dem som tillbringade nittiotalet framför TVn och följde Beverly Hills 90210. Inte ett avsnitt missades. 


Har försökt övertala Loppan om att se den igen med mig, men hon har inte varit jätteintresserad. Än. Under tiden tänkte jag ge mig på att se den nyinspelade versionen, BH90210


Ja jisses. Nu har jag sett första avsnittet. Eller nej, jag har INTE sett första avsnittet. Jag har sett halva första avsnittet. Sen stod jag inte ut längre. Eh,.. nej, vissa idéer må vara bra i teorin, men inte i praktiken. Det här var en sån. Jisses... vilket bottennapp! 


Glad att jag sa till Loppan att, om hon skulle bli sugen att titta på Beverly Hills 90210, så ska hon se originalet. Inte låta sig frestas att se nyinspelningen. Hon skulle ju aldrig tro att vi som växte upp på nittiotalet var så förtjusta i serien... 



Fast när jag kollar DET HÄR klippet funderar jag på om jag inte ska ge det ett försök igen... 



Inga kommentarer: