fredag 27 juli 2018

Nice. And not so nice.






Alltså himmel och pannkaka vilken sommar vi har! Helt galet. Och lite kluvet. Underbart att ha sommar och värme och semester, men läskigt med alla bränder och jag lider med bönder som kämpar med djurhållning. Och för egen del är jag lite bekymrad över att jag bara blir tröttare och tröttare för varje dag som går, hur ska man orka gå tillbaka till jobb och pendlarvardag...? Att ställa väckarklockan på kvart över fem känns... orimligt. Omänskligt. Omöjligt? 


Men men, det tänker vi på en annan dag. Nu fortsätter vi njuta. Och så fort jag hunnit gå igenom en drös foton från vår resa, så kommer det vykort från Frankrike här på bloggen. Precis som "förr i tiden" när man skickade pappersvykort från semestern och vykorten kom fram typ två-tre veckor efter man kommit hem. Hehe. Håll ut, det kommer! 






Först ska jag fortsätta njuta sommar.




Inga kommentarer: