tisdag 19 juni 2018

Serietips att sträckse



Har jag berättat hur trött jag är och hur mycket jag längtar efter semester? De senaste dagarna, eller veckorna, om jag ska vara ärlig, har jag varit helt slut när jag kommit hem från jobb. Trots det fina vädret. Kanske en stor anledning till att jag varit - eller är - trött. Det fina vädret. För det gör det svårt att somna. 



Men då kan man roa sig med att kolla på film. Eller nån serie. För det brukar jag kunna somna till. Ju mer spännande, desto större sannolikhet att jag somnar. Så jag får kolla om och om igen. 



Men i dagarna har maken och jag sträcksett en serie som var riktigt spännande. Och faktiskt var det inte förrän de sista fem minutrarna i avsnitt sju som jag råkade somna. 



Här kan du kolla in trailern: 






SAFE. Du hittar den på Netflix. Åtta avsnitt som du inte kan slita dig från förrän du sett alla avsnitten på raken. Suuuuperbra!


HÄR kan du läsa vad den handlar om.



Inga kommentarer: