fredag 13 maj 2016

Köpt i Köpenhamn


Använder tyvärr stora kameran alldeles för sällan. Jag är för bekväm för att släpa fram den och framför allt för att släpa den med mig när jag lämnar huset. Mobilen finns ju alltid i fickan eller i väskan och det är så mycket snabbare att plocka upp den och fota med. 

Men i lördags fick den faktiskt följa med till Köpenhamn. Och det blir ju helt annan lyster i bilderna. Det syns kanske på bilderna i det här inlägget vilka som är tagna med mobilen och vilka som är tagna med "finkameran". 

Väl hemma och när jag ändå hade kameran framme passade jag på att fota min Köpenhamnsshopping. Så här kommer ett bildregn... 




































Jag är svag för fina burkar och förpackningar och kunde inte motstå de här två. Och så var jag i behov av ny tvättlina till trädgården, så den hamnade också i shoppingpåsen. 



Inga kommentarer: