lördag 27 juni 2015

Sommar! Sommar! Sommar!

 Igår var det sista arbetsdagen före semestern för mig. Hade inga möten, så jag skippade tre timmars pendlande och jobbade hemifrån några timmar istället. Och vilken tur för vilken fin eftermiddag det blev, när jag var färdigjobbad. Betydligt trevligare att spendera den så här, än skumpandes på ett tåg.
 
 
 

 
 
Bättre tajming än så här kan man väl inte få. Att sommaren äntligen kom, precis lagom tills jag stängde ner jobbdatorn för fyra veckors paus. 


 
 
För visst kom väl sommaren nu? För att stanna?
Jag tycker vi bestämmer det! Så vi kan fortsätta att lufta våra soltörstande ben.
 
Sommar! Sommar! Sommar!
 
Och Semester! Semester! Semester!
 
Asch, vi klämmer väl in ett Fredag! Fredag! Fredag! också. Och sen glömmer vi bort vilken veckodag där är och koncentrerar oss på att ta dagen som den kommer istället.
 
Tjohej!!!
 
 

 
Typ.
 
 
 

Inga kommentarer: