måndag 22 juni 2015

Om jag får önska...

 
Lite trött på mig själv och mitt tjatande om vädret, men jag kan tyvärr inte låta bli...
Imorse när jag steg upp i ottan för att åka till jobb var det kallt som attan och jag hade inte varit förvånad om jag behövt skrapa bilrutorna. Men det behövdes tackålov inte. Men jag frös. Och jag längtar efter att få använda sommarkläder. Jag vill vara barbent. Jag bryr mig inte om att benen är bländande vita. Det är inte det som håller mig ifrån att släppa ut benen. Det är ju för att det är så attans kallt!
 
Nåja. Det var midsommar i helgen och snart fyller jag år. Känns helt galet overkligt - med tanke på vädret - men så är det. Jag fyller snart år. Och jag har ombetts skaka fram en önskelista till nära och kära. Här är den:
 
 

 
Eget kollage med bilder härifrån: 
Cognacsfärgat pennskrin *hint till maken: sett i en liten affär i grannstaden, minns du?*

 
Men allra överst på min önskelista står sol och värme och lite sommar...
 


Inga kommentarer: