lördag 29 november 2014

Julpyssel

Panduro i all ära när det gäller pyssel, men kan man hitta lika bra pysselalternativ nån annanstans så inte mig emot. Loppan och jag shoppade julpyssel här häromdagen. Såg ni priset? Inte dumt alls.




Loppan var snabb att strukturera upp pysslandet. Medan jag gick och hämtade kameran (jamen jag kan ju inte låta bli...) hann hon strukturera upp köksbordet med olika burkar att lägga pysselmaterialet i. My girl...




Och så satte vi igång.




Vi hjälptes åt.




Loppan var både påhittig och noggrann.




Instruktionen var dock inte riktigt lika lätt att följa som Panduros.
Men vi hittade på lite egna lösningar.




Och det blev ganska bra.




Eller hur?




Tadaaa!!! 

Med gemensamma krafter och väldigt klibbiga fingrar blev vi till slut klara.
Det gjorde vi bra, tycker jag.


Inga kommentarer: