måndag 21 april 2014

It has my name on it...

I avvaktan på att jag får tid, lust och energi till att göra fortsättningen på låååångfredagsinlägget och avslutningen på vår Danmarksresa gör jag ett inlägg om en tröja jag såg i en butik i Köpenhamn och som jag fortfarande inte riktigt vet om jag ångrar att jag inte köpte... 





En röd hoodie med tryck.





Och inte vilket tryck som helst. Med min initial OCH mitt födelseår!
Hur stor sannolikhet är det att man hittar en random tröja med just det trycket liksom? 

Snacka om att hitta en tröja som "has my name on it".  
Och som sagt, mitt födelseår...

Vet inte om det var just det sistnämnda som gjorde att jag lät tröjan hänga kvar i butiken. Vill man gå runt och skylta med sitt födelseår på magen, typ? 


Asch, nu när jag ser bilderna ångrar jag mig. Den var ju himla käck! 
Fast den hade inga fickor och jag vill ha fickor i en hoodie... 
Med eller utan mitt födelseår på.


Inga kommentarer: