onsdag 15 augusti 2012

(Höst)inspiration

Absolut inte redo för höst ännu men i senaste numret av Femina hittade jag härlig höstinspiration.


Åh, kavajen, jeansen och skorna! Liknande kavaj och skor har jag men jag är fortfarande på den oändliga jakten efter de perfekta jeansen. Avskyr att shoppa jeans. Så himla svårt att hitta rätt modell, tycker jag. Men jag får kanske ge mig ut på jakt igen...

 

Rött är fint. Kanske inte just den här modellen med svart krage, men rött är fint. Dessutom tycker jag att den är lite för stor för modellen. Eller ska kavajerna se ut så till hösten..?



Tröjan! Kängorna! Och VÄSKAN!

 

VÄSKAN! Yes please!

 

Åhhhhh, jag dör så fint! För både maken och mig. Ja tack! Så vill jag möta hösten.

 

Grått ÄR flott.

 

Stickad tröja till pennkjol. Ja tack. Fast ser den inte lite noppig ut?


Läcker färg. Gillar byxorna och kängorna.

 
Finfint. Men inte än på ett tag. Som sagt, jag är inte redo att släppa taget om sommaren än. I den här familjen är det bara en som längtar tills sommaren är över. Hon som fyller fem i slutet av september.

Inga kommentarer: