söndag 6 april 2008

Pyssel

Digitalkameran är den bästa tekniska uppfinningen hittills, om ni frågar mig. Här fotograferas det i tid och otid och lillan är nu så van att så fort jag tar fram kameran så blundar hon... Hon vet att det blixtrar till ur den lilla manicken. Har 500 nyframkallade bilder och det blev inget pysslande med dem under helgen. Här rensades garderober istället. Kunde dock konstatera att det lönar sig att leta upp rätt ställe att anlita för framkallning. Testade att skicka samma bilder (fyra-fem bilder, inte alla 500!) till två olika firmor som hade erbjudande som lockade. Helt olika resultat! Måste nog investera i fler fotoalbum och ramar om jag ska få ordning på alla 500 bilderna. Plus alla de andra bilderna som ännu inte är framkallade. Eller fotograferade ännu...

2 kommentarer:

Villa Hemma sa...

Hihi, samma här. Fast jag har de flesta i datorn än...

kram

New Me sa...

Hej! Vilken leverantör tyckte du var bäst? Jag skall framkalla och göra förstoringar. Vi hörs! Kram Maria