lördag 12 april 2008

Nytt äventyr

Så var vi på äventyr igen. Loppis på Bella Center i Köpenhamn. Skandinaviens största loppis, 700 utställare på 15 000 kvm. Tidigt på lördagmorgonen åkte vi iväg, dottern och jag, tillsammans med Farmor och Faster. Premiär för dottern och mig - skönt att ha Farmor och Faster med, som varit där förr. Det här kom jag hem med:

Dottern fick inte syn på dockan förrän vi kom hem, och hennes reaktion var underbar att se. Ögonen lyste och hon skrattade och hoppade i stolen. Pappa döpte genast dockan till Bella (loppisen var ju på Bella center). (Lustigt sammanträffande att min favoritdocka när jag var liten också hette just Bella).

Nu fick jag ytterligare ett nytt projekt - att slipa och måla bordet. Lite för shabby för min smak. Vitt och fint ska det bli. Nån gång...

Inga kommentarer: