fredag 18 september 2020

Soffbordsfilosofi

 Läste för ett tag sedan ett inlägg HÄR hos min favoritbloggare Elsa Billgren om hur man stylar ett soffbord. Oj oj oj, vad många kommentarer det inlägget fick! Många som reagerade med att inte förstå varför man skulle styla ett soffbord eller varför man överhuvudtaget hade någonting annat än tv-fjärrkontroller på soffbordet. Och sen var det en massa föräldrar som kommenterade att det var helt omöjligt att styla ett soffbord för sakerna skulle ändå inte få vara ifred för småttingarna. 


Lika kul att läsa kommentarerna som själva inlägget. Elsa bad läsarna att skicka in bilder på sina egna soffbord. Det inlägget kan du läsa HÄR. Jag skickade inte in någon bild, jag gör ett inlägg här istället. 







Så här ser mitt soffbord ut.



Anses det stylat? Hrm... Ja kanske, om man tycker det är stylat om det nåt annat än fjärrkontroller på bordet... Om ni tycker att bilderna är suddiga, förresten, så kan det dels bero på att det är lite suddiga mobilfoton. Men kanske mest på att det är ett dammigt soffbord på bilderna... Så pass stylat är det inte att jag polerade det innan jag tog bilderna...



Finns det en tanke kring grejorna på bordet? Hrm... Njae... HÄR kan du läsa mer om det. 



Förresten, så hittade jag en bild HÄR där man ser att det visst går att både styla ett soffbord och få plats med både en och två fjärrkontroller, kaffemugg och filskål... 




Inga kommentarer: