måndag 22 oktober 2018

Bondförnuft






Har ni koll på James Bond och de olika skådespelarna som spelat Bond? Jag har inte alls koll på filmerna och vem som spelat i vilken, men jag har koll på skådespelarna. Sean Connery är min favorit-Bond. Nuvarande Bond är också ok, men det är en helt annan typ av Bond. 



I helgen som gick råkade jag snubbla över en dokumentärfilm om en av skådespelarna som spelat James Bond. En film. George Lazenby. Jag minns inte om jag sett just hans film, men nu måste jag ju bara göra det efter att ha sett dokumentären! 









Ni måste se dokumentären! Den finns på Netflix och C more. Alltså vilken historia! Helt galen! Jag var tvungen att pausa en bit in i filmen och googla om det verkligen var sant, så galet var det. 



Men det finns en poäng. Och du måste ta dig igenom hela filmen för att se den. Även om du tycker den är galen, så ge inte upp! 






Här är litet smakprov:







Inga kommentarer: