torsdag 15 september 2016

Det var som sjutton!


Vi firar, som sagt, var och varannan dag. Idag har vi också firat. På dagen som känts som kanske sommarens varmaste - jisses så varmt det varit idag - firade vi att vi för 17 år gifte oss på Svenska Ambassaden i Paris. Med släkten fullständigt ovetandes om det där hemma. Tillsammans med två kompisar som vittnen. Och första dagen som gifta firade vi fyra med en heldag på Disneyland.





17 år! Galet. Känns som det gått rasande fort samtidigt som det känns som 117 år, om man tänker på allt man hunnit med under dessa år.






Och hur firar man bäst? 
Ja om man glömt bort att köpa hem bubbel så får man fira med tårta. Vi får ta bubbel till helgen istället. 






Men vet ni vad som är superkonstigt. Undrar om det bara är jag, men det händer faktiskt fortfarande, efter 17 år att jag ibland presenterar mig med mitt flicknamn. Helt omedvetet.  Jag hör mig själv presentera mig med mitt gamla efternamn. Fast det är oftast i situationer då jag är extremt stressad. 


Konstigt, eller hur? Undrar om det bara är jag... 






17 år. 
Silkesbröllop. 

<3


Inga kommentarer: