onsdag 17 augusti 2016

Sånt jag funderar på ibland...


Jag undrar om jag kanske byter tandborste alldeles för sällan?
Eller är det så att produktutvecklingen inom tandborstbranschen går i rasande fart? 


Varje gång jag byter tandborste så har jag svårt att hitta min favoritmodell. För det finns en massa nya modeller. New and improved. Turbo toothbrush model... och jag vet inte allt. 


Jag vill bara ha min favoritmodell. Och ja, jag är petig. Vissa borstar är för mjuka, för hårda, för stora, för knottriga (!) eller för vågiga (!) eller bara helt fel. 


Jag brukar lösa det med att köpa på mig lager när jag väl hittar favoriten. Men ändå. Är det månne nån där ute i cyberrymden som vet hur det ligger till i tandborstbranschen? Eller är det så att jag byter tandborste alldeles för sällan...?








Inga kommentarer: