tisdag 15 december 2015

Attention seeker


...eller bara lite nervöst klumpig?

Ja jisses. Jag har precis börjat jobba i ett nytt projekt på jobb och det betyder nya kollegor. Och det betyder nya teammöten. Och det betyder - tydligen - att jag gör nya tokigheter. 

Alltså, jag kan visst inte bara smälta in så där lite lågmält. Tydligen. 

Första veckan i mitt gamla projekt lyckades jag mitt i ett möte med hela teamet på ett dussintal människor välta ner en CD-spelare som gick i golvet. Idag gjorde jag det igen. Eller rättare sagt, jag välte inte ner en CD-spelare, men jag lyckades  väcka oönskad uppmärksamhet igen. Den här gången genom att mitt i ett möte - med det nya teamet som sagt - hälla ut en full kopp kaffe över konferensbordet. 

Japp. Sån är jag. Tyst, timid och tillbakadragen. Och väldigt klumpig. 


(bild via pinterest.com)




Inga kommentarer: