fredag 21 augusti 2015

Vardag och reslust

 
Så är vardagen här igen. Maken och jag har varit tillbaka på jobb sen några veckor och häromdagen började barnen skolan.
 
Som ett brev på posten blir jag alltid extra ressugen precis när vardagen är över oss. Jag blir så himla sugen på att resa iväg nånstans. Likadant varje år i augusti-september. Jag vill iväg på en weekendresa. Gärna till en storstad. Spelar ingen roll om jag redan varit iväg nånstans under sommaren. Mycket vill ha mer. Jag vill iväg igen!
 
 
 
 
Jag stillar min reslust med att fortsätta kolla igenom bilderna från Berlin tidigare i sommar.
 
 
 
 
Vill du också kolla, så finns det en kategori som heter Berlin till höger här på bloggen. Och håll utkik här, så kommer det nog nåt inlägg till med bilder, för jag har, som sagt, en hel del bilder att gå igenom från vår Berlinresa tidigare i somras.
 
Under tiden roar jag mig med att njuta av Berlinminnen och drömma om nya äventyr.
 
 

 
 


Inga kommentarer: