söndag 4 maj 2014

Helt uppåt väggarna

Hela förra sommaren gick jag och funderade på ett eventuellt kommande trädgårdsprojekt. Jag hade en bild i huvudet och försökte förmedla den till maken. Jomen det behövs nåt högt där bakom bordet, liksom. Eh...? Högt? Ja, det behövs nåt som ger höjd. Eh..? Maken tyckte nog att jag lät som Ernst eller nåt. Vaddå höjd bakom borden?

Jo!




Men titta här. Utan höjd.




Och här med höjd. Min bild som jag försökte rita för att visa hur jag menade.

Och vet ni, han förstod! Och han fixade! Idag.

Nu ser det nämligen ut så här:




På riktigt!

Så mycket bättre än jag föreställt mig. Eller EXAKT som jag föreställt mig.


Gissa om jag är nöjd.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Pricken över i:et :-) /M

smile sa...

Men så tomt det känns utan växtlighet i pergolan...