måndag 18 november 2013

Bröllopsdramatik

Trots att vi hade kalas på agendan i helgen så var Loppan otålig och längtade till skolan hela helgen. Det stod nämligen bröllop på agendan i skolan!

"Millie och Måns ska gifta sig bakom planket på skolan! Och de ska inte pussas, bara kramas. Och jag måste ha med min kamera så jag kan fotografera bröllopet!"

Alltså. Jag dör så gulligt! I morse var hon mån om att den rosa leksakskameran kom med i skolväskan. Och när jag lämnade henne på skolan kom brudgummen iklädd kavaj och vit t-shirt med slipstryck.


(bild via pinterest.com)

Naturligtvis var vi jättenyfikna på att höra hur bröllopet hade gått när hon kom hem i eftermiddags.

"Nä, bröllopet fick ställas in. Millie ville inte gifta sig och Måns blev kär i Hanna istället".

Nån mer än jag som sitter och ler fånigt när ni läst detta? Alltså, gulligare än så här kan det inte bli.


(bild via pinterest.com)


Inga kommentarer: