torsdag 23 februari 2012

Det där med dresscode...

Äntligen var det "sportlovskonsert" med Pippitema i min lilla stad. Oj vad min lilla tjej har längtat. Varje dag har hon frågat när det är dags. Man skulle ju inte bara sjunga, utan även klä ut sig. Om man ville. Och det ville hon. Förståss. Till Pippi. Världens finaste lilla Pippi.


Och så kommer vi dit. Och undrar om de andra läst inbjudan lika bokstavligt som vi. Det. Var. Inte. Många. Som. Var. Utklädda. Typ.

Puh, det var en varm konsert. För jag satt bredvid en liten tjej som behöll jackan på sig.

Min finaste lilla Pippi.

2 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Men gulle då =)
Min flicka är också Pippifrälst! Pippi är bäst!
Kram

♥ mamman i huset ♥ sa...

Åh, lilla fina stora gulliga tjejen. ÄR de SÅ stora nu så att de lägger märke till så'nt? Kära nå'n.

Har hänt min son något likande en gång: http://www.mammanihuset.blogspot.com/2008/11/sonen-i-huset.html

Du MÅSTE kolla in länken eftersom det tog mig en kvart att hitta dit. ;-)