måndag 26 oktober 2009

Miljöombyte

Tänk vad lite kan glädja en. Vi har lekt hela havet stormar på jobb. Nja, inte riktigt, men vi har i alla fall flyttat runt på vårt våningsplan och jag fick äntligen fönsterplats i mitt gigantiska kontorslandskap. Underbart! Jag kan numera kasta ett pausande öga på en motorväg, en busshållsplats och några baracker. Och jag är så glad!

Ibland behövs det inte mycket för att ge lite omväxling.

UPDATE: Hur kunde jag missa att jag även har utsikt mot ett parkeringshus och ett bygge? Wow! Det pågår annat liv därutanför kontoret...

3 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Jag måste vara trött för först tänkte jag att ni hade flyttat om hemma bland rummen och jag förstod inte riktigt... Men NU förstår jag. Roligt med nå't roligt på arbetsplatsen.

Kram ifrån effektiva jag som idag har gjort mer än vad man vanligtvis gör under en hel vecka.

Hoppas att ni alla är friska förresten.

Annas Lycka sa...

Är så glad för din skull. Inte en dag för tidigt :)

Ha det gott.Kramar från vännen Anna

Anonym sa...

Tänk vad lite aktion kan göra för att lyfta en..Kram Milla:D