torsdag 27 augusti 2009

Lättroad

Oj vad man kan vara lättroad ibland. Framförallt en jobbdag som är lite seg. Imorse roade jag mig åt att konstatera att det var ganska kul att se vad som händer när man skriver * rodnar *, fast utan mellanslag mellan ordet och stjärnorna.

Ja, jag *rodnar* när jag erkänner att jag är så lättroad.

Det märkliga är att mina manliga kollegor tyckte inte alls det var kul. De förstod inte vad jag menade. De kvinnliga förstod direkt.

Nån mer än jag i bloggvärlden som tyckte det var kul?

UPDATE: Ok då, här kommer förklaringen: ordet rodnar går automatiskt över till fetstil. Rodnar, liksom. Get it? Hahahha! ...ja, jag är lättroad... *rodnar*

1 kommentar:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Och jag rodnar när jag nu erkänner att JAG INTE FATTAR NÅGONTING.

Är jag en man kanske...?