måndag 29 december 2008

Nyårsblåsa - nyårsblåst?

Åh vad jag ångrar mig! Var inne på Indiska och provade denna klänningen idag. Blev jättesugen, men lät den hänga. Tänkte att den är ju fin till nyår, men ska den hänga i garderoben resten av året? Inte ofta jag har användning för en sån klänning. Men nu kan jag inte släppa den i tanken. Åh... den var så fin... Och den var inte särskilt dyr. Attans också! Kanske jag åker tillbaka till affären imorgon. Om den finns kvar. Det hängde bara en där. Nåja, vad är väl en bal på slottet...

1 kommentar:

Annelie Johnsson sa...

Ursnygg klänning! Men inte ofta man valsar runt i en sån galadress, men vad tusan, är priset det rätta slå till! Om inte annat för att det bara är till Dig och inte till hemmet, barnen eller annat som man oftast prioriterar.
Kram Annelie