tisdag 29 juli 2008

Sorry Anders!

Nä, nu gör jag slut med Anders och Allsång på Skansen! Förstår inte vad som hänt, men det är ju jättetrist i år. Vi har hållit ut vecka efter vecka, men nu är jag trött på det.

T o m sonen har kommenterat "Det är en massa konstigt folk". Ja, jag håller med.

Fast egentligen är det skönt, man vill ju inte sitta inomhus och titta på TV när det är sommar och sånt underbart väder som vi har nu...

UPDATE I: Men märkligt nog så sitter lilla dottern just nu alldeles fängslad och tittar på Allsången. Får kanske fortsätta att titta med henne...
UPDATE II: Wow, vad läcker BWO-Marina var idag! Håret och klänningen...gillar...

1 kommentar:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Ungefär så där håller jag på hela tiden... Tror att jag ska titta på Sommartorpet, och slutar titta efter 5 minuter... Tror att jag ska sjunga med Anders, och slutar efter 5 minuter... Min tv-tid har nog mer och mer blivit utbytt mot datortid!

Kram och tack för gratulationen till vinsten! Det blir nog en trisslott idag!