tisdag 19 december 2023

Ops, I did it again...

Som sagt, julen är traditionernas tid. En del traditioner man valt och en del man kanske inte hade valt, om man haft ett val. En av den sistnämnda typen tror jag att jag precis bockat av. Nämligen köpa julklappar och sen inte hitta dem, när det närmar sig julafton... 

Nu har vi ju fortfarande några dagar kvar, så kanske kanske hittar jag den. Men problemet är inte bara att jag glömt var jag gömt den, jag kommer inte ens ihåg att jag hämtat ut den... 

Kollade paketstatus i min mobil och såg att en av mina beställningar som jag undrat varför den dröjer så, står som redan uthämtad. Men jag kan för mitt liv inte komma ihåg ATT jag hämtat ut ett paket just från det företaget. 



Suck. Jag är positiv än så länge och ska snart ge på att leta i mina gömmor, fysiska och mentala, och hoppas hitta det. 


2 kommentarer:

Matilda sa...

Det är så man anordnar en lite rolig skattjakt för sig själv :D Skämt och sido, det är ju rätt irriterande att behöva vända upp och ner på hemmet på jakt efter något som man tillfälligt förlagt...

smile sa...

Men eller hur @Matilda! Fast medan man letar kan man ju passa på att städa lite... Eller vänta, hur kul är det?