fredag 29 december 2023

Filmtips!





Av nån märklig oklar anledning tittar jag sällan på film, men väldigt gärna på nån serie. Gjorde precis undantaget och såg en film häromdagen. Filmen The age of Adeline är från 2015 och huvudrollen spelas av Blake Lively. Harrison Ford har också en roll i filmen. 


Blake spelar en ung kvinna, som är född i början av 1900-talet, men som i samband med en olycka blir fast i sin ålder, 29 år. Efter många ensamma år möter hon en man som försvårar det eviga liv hon funnit sig tillrätta i.


Spänning och romantik. Utan att vara (too) cheesy. Alldeles perfekt för soffläge framför TVn i mellandagarna. 


1 kommentar:

Nilla Tankebubblor sa...

Jag har sett den. Minns att jag gillade den filmen!
Ja, här är det också julbubbla och mys. Jag har inte städat bort något julpynt ännu så länge. Jag har inte handlat någonting heller, varken i butik eller på nätet. Bara varit utomhus för promenader och att åka till träningen. (och matbutiken) :-) God fortsättning.