fredag 29 december 2023

Fredagslista - Gott slut 2023

Lite förvirrad på vilken veckodag det är, så här i mellandagarna, men det är visst fredag och då är det dags för fredagslista. Så klart på temat Gott slut 2023



Vad var det bästa med 2023?

Semestern i Italien! Påskresan till Tyskland! 

Vad ser du fram emot med ett nytt år?

Mental omstart.

Gjorde du vad du tänkt göra under året?

Jag målade trappan och fick äntligen en fönsterbräda på plats i köket. Jag lyckades inte med min digitala detox, så det fortsätter jag jobba på nästa år. 

Vad har varit din största framgång i år?

Jobbmässigt måste jag nämna projektet jag drev under första halvåret. Vi hade kul under tiden, vi levererade i tid och under budget och resultatet gjorde succé. 

Hälsomässigt var det en stor framgång att jag kom igång så bra med träningen i början på året. Lite sämre har det gått under senaste månaderna, men jag ser fram emot ett omtag efter helgerna. 

Hur avslutar du det här året?

Har aldrig varit särskilt förtjust i nyårsafton som helg. Vi kommer att vara hemma, äta gott, spela sällskapsspel och jag kommer förmodligen somna innan tolvslaget. 


Inga kommentarer: