fredag 15 december 2023

En fredagslista på temat Sen

 Vi kör väl en fredagslista från sjukbädden. Veckans tema är Sen.




Har du någonsin missat något inbokat?

Nej, inte som jag kan minnas så här på rak arm. Däremot har jag varit för tidig otaliga gånger. Till det mesta. Jag hatar att komma sent så jag planerar alltid med marginal. Men jag har faktiskt kommit för tidigt så pass en gång när jag var en hel vecka för tidigt hos frissan! Haha. 

Vad är vanligtvis anledningen till att du är sen?

Tåg- eller busstrul.

Vad har du nyligen blivit klar med innan utsatt tid?

Mitt senaste jobbuppdrag. Mitt projekt var klart innan deadline (och under budget). Nog första gången jag varit med om det. Förhoppningsvis inte sista, men nuvarande projekt hyser jag mina tvivel kring... 

Vad har du för strategi för att inte vara stressad?

Som sagt, räknar alltid med marginaler. 

Vad väntar du på?

Bli frisk. Julledigt. Sommaren.


Inga kommentarer: