torsdag 21 december 2023

Julklappstips och julklappsstatus




Jag är i kapp med julklapparna! Rekord. Eller snarare jag är ikapp med att ha slagit in de julklappar jag kunnat slå in. Jag väntar fortfarande på några leveranser och håller tummarna att de hinner komma innan jul. Annars får jag väl ta till plan B och skriva ut en bild och paketera in den med hälsning att "riktig" leverans kommer efter jul. Det har hänt förr. 

Minns ni att jag var lite förvirrad över en paketleverans? Jag har löst problemet! Jag hittade paketet. Jag hade gömt det i min skolåda i hallen. Av alla ställen... 

Såg det HÄR klippet i mitt instagramflöde och faktiskt, låter inte helt tokigt. Ett bra julklappstips. 

HÄR är ett tips på ett litet annorlunda julklappsspel som jag också blev lite sugen på. 

Eller det HÄR


Inga kommentarer: