torsdag 7 december 2023

20 favoriter

Hittade en lite udda lista hos Egoina. Här kommer mina svar. 

Sällskapsspel

Det skrev jag ju om HÄR

Hudvårdsprodukt

Borde vara bättre på det. Men jag gillar Lumenes produkter.

Drink

Nåt med amaretto. Eller citrus. Dålig på att komma ihåg drinknamn.

Ställning att sova i

Jag har blivit mästare på att somna sittandes. I soffan framför tvn.

Strumpor

Raggsockor

Fikabröd

Jatack! Vaniljsockerbullar, wienerbröd, mandelkubbar, Milanostång, prinsesstårta, budapestbakelse...

Läsk

Cola Zero! Alla dagar.

Pizza

Pizza bianco med nån god topping

Hårprodukt

Letar just nu febrilt efter den optimala hårprodukten som kan hantera mitt frissiga glanslösa hår. Inte hittat rätt än.

Trosor

Haha, vilken fråga. Rejäla!

Kanal på TV

Tittar nog mest på svt och TV4

Lösgodis

Jaaa!!!

Tid på dagen

Morgon. Morgon utan stress. Helst lördag- och söndagmorgon.


Mascara

Alltid. 

Nagellacksfärg

Känner mig alltid utklädd i nagellack med färg, men jag skulle önska att jag var bekväm med det. Och att det inte flagar av och kladdar... Jag använder oftast svagt rosa eller genomskinligt.

Typsnitt på instagram

Va? Kan man ändra typsnitt på instagram?

Glass

Glassbåt!

Marabou

Big taste japp! Kylskåpskall. Mums!

Snacks

Salta cashewnötter

Sysselsättning en ensamkväll hemma

Händer så sällan, så jag har inget bra svar. Jag hade förmodligen gjort detsamma jag gör om jag inte är ensam hemma. Somnat alldeles för tidigt i soffan... 



1 kommentar:

Nilla Tankebubblor sa...

Morgon utan stress är bra!
Diskret nagellack.
Rejäla trosor.
Somna i TV-soffan :-)
Kanske har jag tips på hårvård, men testar fortfarande olika alternativ.