fredag 26 maj 2017

Expanderbart i trädgården







Såg ni den svarta rephärvan i bilden på kuddarna? Vad är det undrade ni kanske?



Vår nya trädgårdsslang! Jag är så nöjd. Som jag svurit över vårt gamla orange slangmonster som av någon anledning alltid legat framme i trädgården. Jag gillar visserligen orange, men nej... 



Men så kom maken hem med den här tidigare i våras. En expandable svart trädgårdsslang. Försvinner lite bland svarta möbler och stör mig inte alls om den "råkar" ligga framme. Både maken och jag var nöjda med att han hittat denna originella slang som vi aldrig tidigare sett. NU ser vi att den finns överallt, i alla butiker, från trädgårdsbutiker till möbelbutiker till mataffärer. Så bra! Då är det lätt att tipsa om den. Håll ögonen öppna så hittar du säkert en butik som saluför den. Men fall inte för den billigaste varianten, har läst en del mindre positiva recensioner på nätet. Men än så länge är vi nöjda.




Inga kommentarer: