söndag 4 oktober 2015

Kanelbullemätt


Idag har det varit kanelbullens dag som jag tipsade om i fredags. Och vet ni, jag är supermätt på kanelbullar nu! Nej, jag har inte bakat. Och jag har bara ätit en enda. Men hela mitt instagramflöde har varit fullt av kanelbullar idag. Alla verkar ha bakat. Eller åtminstone ätit.
 
Jo som sagt, även vi. Men vi bakade inte. Inte när man kan köpa en supersmarrig nybakad varm - stor - kanelbulle för en femma på närmaste mack. Utan att nämna vilken. Men goda var de.
 
Men bild får ni inte. Istället kommer det en bild på nåt annat smarrigt i kakväg.
 
 

 
Hittade den här i kiosken på ishallen och var så klart bara tvungen att köpa en för att testa.
 
Chokladboll med "Daim inside". Eh... vilken kombo. Chokladboll är ju gott. Och Daim är ju gott. och tillsammans? Farligt gott. Nästan för gott. Men jag vet inte om jag hade kunnat äta en hel, jag nöjde mig med en tugga. Det var visst en isprinsessa som högg resten...
 
  

Inga kommentarer: