tisdag 29 oktober 2013

Flickkläder på önskelistan

Kanske lite tidigt med önskelista inför julen men när jag klickade in på Lindex hemsida var jag bara tvungen att göra några kollage med fina kläder som Loppan skulle kunna ha på sin önskelista till jul.



Tröja - Tröja - Tyllkjol - Strumpor - Klänning - Skor 

Det finns nog inget svart i Loppans garderob (än) men tillsammans med färgglada strumpor/strumpbyxor/tajts och kofta så tycker jag det kan bli riktigt riktigt fint. Och det tror jag även hon tycker. Sex år, då är det viktigt att man får känna sig "stor". De här kläderna tycker jag ger både och. Gulliga men inte småbarnsliga. "Mamma, jag är inget småbarn längre!"




Och trots att detta är puderrosa så tycker jag det är hur tufft som helst. Kombinerat med grövre kängor. Blev inspirerad när jag såg den här bilden



Den här outfiten skulle jag kunna tänka mig att mysa runt hemma i själv! Så himla fint.


Japp. Det var dagens osponsrade shoppingtips. Lindex kan man alltid lita på. Det finns alltid nåt fint, både på barn- och damavdelningen.  


1 kommentar:

Erika sa...

Kjolen och den prickiga koftan måste jag bara köpa till min dotter! Så söta kläder ♥