torsdag 19 september 2013

Loppan har kryssat favoriter i HM-katalogen

Älskar att föra traditionen vidare från när jag var liten och låta Loppan kryssa för sina favoriter i senaste HM-katalogen. Så kul att se hur smaken ändras från säsong till säsong. Eller hur vissa saker fortsätter att vara favoriter. Den senaste katalogen som kom häromdagen bjöd på en del överraskningar. Så här ser Loppans favoriter ut just nu. Inte så många rosa klänningar längre... men så fyller hon ju alldeles snart 6. Då är man stor. Eller hur, Loppan?




Jeans och gossigt. Varmt och skönt om fötterna med fejk-UGGs och varmt och skönt om halsen med fejk-päls på kragen. Och en gossig katt på klänningen. Åsså jeanstema.



Här kombinerar vi tyll, djurprint och varmt och förståndigt med stickad tröja, kängor och parkas.



Ja, vad säger man om det här? Inte alls otippat att hon skulle kryssa för ett par rosaglittriga klackaskor. Med "riktig" klack. Svarta boots med nitar var kanske lite mer otippat.

Ja vad säger man om detta? Att hon har ganska bra koll på läget, eller hur? Och även om jag hajade till lite när hon kryssade vissa plagg så kan jag tycka att det blev riktigt bra så här när jag gjorde kollage av hennes favoriter. Jag kan se henne i alla stilarna. Men ett plagg och två par skor går bort. Nån som vill gissa?

Psst... den som vill kan se det här inlägget som önskelista inför kommande kalas. 

Här är förresten favoriter sen tidigare säsonger:
Vår 2013.
Hösten 2012.
Hösten 2011.

(Egna kollage med bilder från hm.com)


Inga kommentarer: