fredag 19 april 2013

Femåringen fotograferar

Häromdagen fick dottern tag på min mobil och kamerafunktionen i den. Här är ett urval av hennes alster. Lite suddigt, men kul att se världen ur hennes femåriga perspektiv. Vissa bilder kan jag inte låta bli att tänka på äpplen och päronträd... Har jag månne närt en blivande bloggfotograf vid min barm?

Håll till godo, här är ett vernissage på temat vardagsrealism.




Köksbord och vardagsrumsbord.




Fint mönster på servetterna och en intressant vinkel ut genom köksfönstret.




Suddiga gosedjur.




Pappas inneskor och mammas allra glittrigaste finskor.




Detaljer från hyllan med sällskapsspel.




Åsså ännu ett gosedjur.




Intressant fönstervinkel igen.



Att fotografera genom fönstret var visst kul.




Och så lite vardagsrealism igen. Suddig brödrost och ett flingpaket.




Ährm... Sa jag nåt om äpplen och päronträd och blivande bloggfotograf...? Det där med att fotografera sina fötter. Men herreminje vilka söta fötter!




Här var visst temat grått. En filt och en kudde. Gillar speciellt kuddfotot.




En blyg hamster.




Nämen? Ett självporträtt?




Åsså de där söta fötterna igen. Suddigare än suddigast, men absolut sötast.


Inga kommentarer: