fredag 21 oktober 2011

Lika samma?

Hittade den här stiliserade metallgranen från Tine K hos Weronika.


Tyckte mig minnas att Ikea haft nåt liknade för något år sen. Googlade och här hittade jag bilder på en dekorationsslinga i julgransform som Ikea hade förra året. Det var inte den jag tänkte på, men visst finns det likheter här också?

Skam den som ger sig! Googlade lite till och så hittade jag den jag tänkte på. Fanns nog också i förra årets julsortiment.

Hrm... ja, lika samma. Nästan. Fast det förståss, Tine är Tine, den ser liiite annorlunda ut. Jag hade nog valt Tines. Men jag väljer en äkta gran istället!

(bilder från blackballoon.se, tolisinredning.blogspot.com samt ikea)

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej kul att du hittat igen min sida,bild o länk okej:) ha en trevlig helg.
Www.tolisinredning.blogspot.com