tisdag 20 september 2011

Kalastävla!

September är som sagt en kalasmånad för oss. Många födelsedagar att fira och många kalas.

(bild från carmöbel)


Som alltid funderar jag lika mycket på presenter, mat och dukning. Tänk om man hade haft en massa fint porslin att välja mellan så man kunde variera sig lite på alla kalas? Vilken dröm! Och den kan ju faktiskt bli sann, eftersom det just nu pågår en tävling hos House of Philia där man kan vinna Mateusporslin för 5000 kronor!

Tävlingen är i samarbete med Länna möbler.

För att tävla ska man leta upp en favoritprodukt på Lännas hemsida och göra ett inlägg på sin blogg och berätta varför det är en favorit. I inlägget ska man även klippa in Lännas logga och bild på den favorit man valt. Ganska enkelt. Eller kanske inte, eftersom det finns så himla mycket fint att välja mellan...

Javisst ja, sen får man ju inte glömma att länka sitt blogginlägg till House of Philia. Puh, lite meck, men det kan det ju vara värt om man vill fylla sina köksskåp med finfint porslin.

Tävlingen pågår till den 22 september kl 12.00.

Oj, nu höll jag på att glömma mitt eget tävlingsbidrag! Det här är min favorit;
Soffan Infini Grande i mörkgrått. Just nu har vi vita soffor och med tanke på alla kalas och alla kladdiga barnhänder så hade en mörkgrå soffa förmodligen varit både tåligare och snyggare!

Gör som jag - tävla du också! Jag kommer gärna och fikar på ditt nya fina porslin om du vinner!

Inga kommentarer: