lördag 27 augusti 2011

Krokigt

Ibland kan man inte låta bli. Att köpa nåt trots att man inte har nån aning om vad man ska ha det till. Men man får en föraning av att man plötsligt kommer att komma på var det ska passa alldeles perfekt. Och då retar man sig till vansinne om man inte köpte det. Framför allt om det dessutom var så billigt att man nästan fick det gratis.

Som de här tre krokarna som jag hittade häromdagen. I
en liten affär som säljer shabby chic-prylar (sån som det går tretton på dussinet av) som håller på att sälja ut allt, eftersom de ska stänga ner (som väldigt många shabby chic-affärer just nu, har jag märkt) hittade jag krokarna längst ner i en 10 kronors låda med krimskrams.

Jag kunde bara inte låta bli. Trots att jag just då inte riktigt visste var jag skulle placera dem. Fast nu har jag nog kommit på det. Jag har lite funderingar. Tror det kommer passa perfekt. Behöver bara lite hjälp av maken först. Alla dessa projekt...

Inga kommentarer: