onsdag 29 juni 2011

Uppstudsigt

Så blev då mitt tok-projekt äntligen klart. Det som jag knappt vågade nämna innan jag konstaterat att det funkade. 1 meter tyg a 19 kronor från Ikea och en sprayburk svart färg från Hornbach och här är den:

Min upphottade studsmatta! Inga mer knalligt blå stolpar och inga mer orange toppknoppar på stolparna. Tjohooo!!! Den blå kanten kan jag leva med. Men jag fattar inte varför de flesta studsmattor tvunget ska vara blå??
Lite småpilligt, men det tog ett par tv-kvällar och så var det hopsytt. Knopparna spraymålade jag bara.


Så här såg åbäket ut före make-overn. O vad nöjd jag är!


Det här var verkligen inte ett sånt här projekt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

HOPPsan :-)
Det var kreativt (att bara komma på idén och dessutom göra slag i saken) och vilket snyggt resultat! /M

Limetwig sa...

Snyggt! I like! En sån ideé...
Ha det bäst! Åse