onsdag 17 juni 2009

Ord att minnas

Vissa uttryck och citat fastnar direkt och man bär dem med sig. Jag har två fina som jag har burit med mig ett tag och idag kom jag på vad jag skulle göra av det ena. Jag tror jag sett det som väggord i nån blogg.
Jag testade lite olika fonter och layouter på datorn hemma, fastnade för Century Gothic, och så skrev jag ut och ramade in. Nu hänger den här tavlan i min hall. Jag tycker uttrycket är så himla fint.
UPDATE: Det andra uttrycket? Family. All because two people fell in love.

3 kommentarer:

Annas Lycka sa...

Det är riktigt fint och jag som gått och funderat hur jag skulle få in just det ordspråket (eller vad man kallar det) någonstans....Jag kanske snor den där tavel ide´n...inte så dum ....Skitsnyggt!!! Tack för inspirationen!!!! Kramar från en glad Anna

♥ mamman i huset ♥ sa...

Fint!

Det om Family var helt underbart! Stackars mig som inte har en skrivare... Fast jag kanske känner någon som har. :)

Kram ifrån en som befinner sig 7 mil bort!

Pernilla sa...

Åh! Det där family citatet gillade jag verkligen!!