söndag 26 oktober 2008

Jag har bara regn hos mig...

Vaknar till regn och rusk. Känns verkligen som en söndag i oktober. Förkylningen håller i sig, så idag blir det stillsamma inomhusaktiviteter. Och te. Jag är ingen temänniska i vanliga fall. Tycker inte det smakar särskilt gott. Förutom när jag är sjuk. är det plötsligt gott! Framför allt Roibus Vanilj med lite honung. Mmm...
(bild från Greengate)
UPDATE: Det ser ut att bli lite syprojekt och ett biobesök med sonen och hans kompis. UPDATE II: Jisses, vad det regnar!

1 kommentar:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Krya på dig! Syprojekt...det låter spännande!

Jag håller på att flytta runt tavlor, vaser och ljuslyktor i vardagsrummet och JAG HÅLLER PÅ ATT BLI GALEN. Maken bara skrattar... Ibland kan jag få för mig att jag absolut inte ska köpa något nytt utan försöka få till det med de saker som jag redan har. Verkar dock vara mission impossible idag... Blä! Hoppas att det går bättre för dig med dina projekt!

Ha det gott!