måndag 3 augusti 2020

Första morgonen med väckarklocka


Oj, vad det hade varit skönt att ligga kvar lite längre i sängen imorse... När klockan ringde. För första gången på fyra veckor. 



Japp. Semestern är slut. Tillbaka till vardagen. Som än så länge fortfarande ser ut SÅ HÄR. Jomenvisst, det är fortfarande jobba hemifrån som gäller. Galet, jag har inte varit på kontoret sen den 13 mars. Fyra och en halv månad! Nu har jag jobbat längre tid hemifrån än jag jobbat på kontoret, eftersom jag började nuvarande uppdrag i vintras. Fast eftersom mitt kontorskontor är beläget i en hög byggnad som syns på låååångt håll, har jag inte kunnat undvika att titta på kontoret på håll hela våren och sommaren, så jag vet att kontoret är kvar. Hehe... 



Nåja, efter ett par försök att komma in på jobbdatorn, är man igång igen. Än så länge ganska lugnt, de flesta har fortfarande semester. 



Även om semestern är slut är sommaren långt ifrån slut! Mitt mantra... 



Inga kommentarer: