måndag 13 april 2020

Svenskt serietips!


(bildkälla tv4.se)



Här kommer nåt så ovanligt som ett svenskt serietips från mig. Leif G W Perssons BÄCKSTRÖM. Cmore började släppa avsnitten för nån vecka sen och i tisdags släpptes första avsnittet på TV4. 



Anledningen till att jag valde att för en gångs skull se en svensk serie - fråga mig inte varför jag i vanliga fall tenderar undvika svenska filmer och serier - var att jag gillar Kjell Bergqvist, som här har huvudrollen som Evert Bäckström. Och jag blir inte besviken. Kjell Bergqvist är Kjell Bergqvist. Han och den HÄR skådespelaren har nåt visst som jag fastnat för. Jag erkänner. Men mig veterligen är det bara Kjell som spelar i just den här serien. Inte sett alla avsnitt än.



Se den du också, vetja! Du hittar den på Cmore HÄR eller på TV4 play HÄR



Inga kommentarer: