fredag 3 april 2020

Italienska drömmar...


(bildkälla svt.se) 



Igår släppte svt alla åtta avsnitten om Bill och Marie från Höganäs som levt ut sin husdröm om ett sommarhem på Sicilien. Från att ha renoverat fem svenska hus under elva år, slog de till på det 450 kvadratmeter stora rosa kråkslottet  Palazzo Cirilo i byn Termini Imerese på italienska ön Sicilien. Ett kråkslott i rejält behov av renovering. Ömsint sådan.


Åtta avsnitt släpptes alltså igår på svtplay och tror ni att jag kunde hålla mig? Jag såg alla åtta på raken! Eller med paus för att äta, så klart, men jag såg alla åtta avsnitten på en kväll. 


Och jiiiiissses vad jag saknar Italien! Det gjorde nästan ont att se serien, så mycket Italienkänsla den innehöll. 


Vill du se? Vill du som jag klämma allt på en gång hittar du alla avsnitten HÄR på svtplay. Annars kan du se dem i realtid ett avsnitt i taget varje torsdag på svt. 


Åhhhh.... vilken galen husdröm! Men åhhh... så underbart!



💗




Inga kommentarer: