onsdag 11 augusti 2021

Beachlife - med obekräftade kognitiva kopplingar till franska Rivieran

 





Oj så många strandbesök vi hunnit med - hittills - i sommar! Jag skriver hittills för jag vill inte att det ska vara över, bara för att jag börjat jobba igen. 



Investerade i ett nytt strandparasoll den här sommaren och jag blir så glad när jag ser det. Det påminner mig så mycket om Nice. Tills jag googlade bilder från när vi var i Nice för nåt år sen. Där jag inte hittade en enda bild på liknande parasoller... Googlade vidare och jag vet inte var jag har min minnes/föreställnings-bild av blåvitrandiga parasoller kopplat med Nice... Lustigt, men jag vill förknippa blåvitrandiga parasoller med Nice.



Men men, även om jag inte hittar bildbevis så fortsätter jag att tänka på den franska Rivieran när jag tittar upp från strandfilten... Och jag fortsätter hoppas på fler tillfällen att ligga på strandfilten och drömma om Nice innan hösten är här.



Inga kommentarer: