fredag 4 december 2020

Ut i naturen






Har nog aldrig varit så mycket ute i naturen som det här året. I vanliga fall när jag jobbar på kontor brukar jag passa på att ta en lunchpromenad så långt jag nu kan ta mig i närheten av kontoret på lunchpausen och samtidigt hinna få i mig lite mat. Jag är ingen stor lunchätare, så det funkar bra för mig. 








Men i år när jag jobbat hemifrån i nio (9!!!) månader har jag passat på att ta ordentliga lunchpromenader. Ute i "riktiga" naturen. 








I närliggande skog. Underbart. Har jag tid brukar jag även passa på att ta mig dit under helgen. Oftast får jag sällskap av herrn i huset. Förra helgen lyckades jag även få med dottern. Under protest dock, men jag tror att hon var rätt nöjd när vi efter vår promenad plötsligt stötte på den här:









En foodtruck! Gulaschsoppan var tyvärr slut, men vi försåg oss med andra godsaker. 







Nästan lite julmarknadskänsla. 💓



Inga kommentarer: