söndag 9 december 2012

Det bor en konstnär i familjen


Alltså, jag upphör aldrig att förvånas. Över mina barn. Jag är superstolt över bägge och fascinerad över deras likheter och olikheter. Och deras specialiteter. Sonen som visat sig vara ett snille i matte och språk och dottern som visar en kreativ sida som vi häpnar över. De här teckningarna gjorde hon tidigare idag. Inspirerad av den lilla gulaktiga lapp som ligger överst i bild. Dvs undersidan av ett ängelklistermärke. Tror jag.


Jag häpnar. Och är så stolt att jag håller på att spricka.

Förlåt, men man får lov att skryta vara stolt över sina barn!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk sådan känsla för detaljer, vilken fantasi och vilket tålamod en 5-åring besitter om man kan måla så här detaljrikt! Underbart /M

Jennica... sa...

Oj! Hon är ju grymt duktig! Vilka detaljer! Henne blir det nåt kreativt av.... :)
Kram Jennica