onsdag 1 april 2015

Naked neighbours..?

eller bara ett extremt varmt hus?
 
Har observerat nåt märkligt i grannskapet. I huset tvärs över gatan bodde fram tills i somras ett medelålders par. Herrn i huset hade en viss fäbless för att laga mat lättklädd om man så säger.
 
Hur vet jag det? Jo jag såg ju liksom i fönstret att han stod vid spisen iklädd... typ ingenting. På ovankroppen. En oklädd ovankropp är ganska...självlysande. Liksom. Om ni förstår. Så det syntes liksom lång väg - typ tvärs över gatan - när jag slog ett ögonkast ut genom mitt köksfönster.
 
Ja. Något udda, kanske. Men visst. Alla har vi våra böjelser.
 
Men.
Så flyttade paret och in flyttade en ensamstående man. Som har precis samma (o)vana! Han står också i köket och lagar mat lättklädd!
 
Eh..? Extremt varmt hus, eller?
 
Något udda är det dock.
 
Och ja, jag ska sluta kika på grannarna...
Det är kanske det som är udda..?
 
 

En naken kock som i alla fall har den goda smaken att behålla kläderna på...
 
 
 

Inga kommentarer: