torsdag 2 april 2015

Inget aprilskämt

Insåg precis att detta kanske lät som ett aprilskämt. Nej, tyvärr.
Dagens sanning.
 
 
 
 
Önskar att det var ett aprilskämt att jag igår gick och drattade omkull på kullerstenarna i grannstaden... Pang bom, rakt ner mot stenarna. Med händerna i fickorna! Alltså. Hur galet som helst.
 
Jag lever och det uppstod inget blodvite och jag har alla tänderna i behåll även om jag slog käken i marken. Men attans vad öm jag är i hela kroppen idag.
 
Jag som hade en massa trädgårds- och röjningsprojekt planerade för påskhelgen.
 
Suck.
 
 

 
 
Jag får väl äta ägg istället. Nej, vad säger jag, GODIS menar jag!
 
 
 
 
Aj aja aj... Tur att ingen aprilskämtade på riktigt med mig igår för fy sjutton vad ont det gör att skratta...
 
 
(bilder från pinterest.com) 
 
 


Inga kommentarer: